Main Article Content
Article Details
Dunning, J.H. (1993). Multinational Enterprises and the Global Economy. Addison-Wesley Publishing Company, New York.
Fonfara, K. (ed.) (2014). Marketing międzynarodowy współczesne trendy, praktyka. PWN, Warszawa.
Gorynia, M. (2007). Strategie zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw [The company's foreign expansion strategies]. PWE, Warszawa.
Keegan, W., Schlegelmilch, B., Stettinger, B. (2002). Globales Marketing-Management (Global Marketing Management). (Crossref)
Oldenbourg R. Verlag, Munich-Vienna. Rymarczyk, J. (2004). Internacjonalizacja przedsiębiorstw [Internalization of companies]. PWE, Warszawa.
Wiktor, J.W., Chlipała, P. (eds.) (2012). Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych. PWE, Warszawa.
Wiktor, J.W., Oczkowska, R., Żbikowska, A. (2008). Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki. PWE, Warszawa.
Witek-Hajduk, M.K. (2010). Strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw w warunkach akcesji Polski do Unii Europejskiej. Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa.
Yip, G.S. (1996). Strategia globalna. Światowa przewaga konkurencyjna [Global strategy. International competitive Advantage]. PWE, Warszawa.
Downloads
- Jacek Maśniak, AGRICULTURAL LAND IN THE CONTEXT OF THE THEORY OF PUBLIC GOODS – CRITICAL ANALYSIS , Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia: Vol. 18 No. 3 (2019)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Wojciech Grzegorczyk, Links between the Creating Shared Value Concept and a Company's Marketing Strategy , Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia: Vol. 19 No. 4 (2020)