Main Article Content
Article Details
Błach, J., Gorczyńska, M., Wieczorek-Kosmala, M. (2017). Perspektywa CSR a cel działania przedsiębiorstw – studium na przykładzie wybranych spółek. Annnales Universitatis Marie Curie Skłodowska, Lublin. Oeconomia, 51 (4), 25–35. (Crossref)
Buczkowski, B., Dorożyński, T., Kuna-Marszałek, A., Serwach, T., Wieloch, J. (2016). Społeczna odpowiedzialność biznesu. Studium przypadków firm międzynarodowych. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź. (Crossref)
Czubała, A. (2013). Koncepcja i formy marketingu społecznego przedsiębiorstw. Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, 22 (1), 25–34.
Fonfara, K. (1999). Marketing partnerski na rynku. PWE, Warszawa.
Grzegorczyk, W. (2015). Marketing na rynku międzynarodowym. Wolters Kluwer, Warszawa.
Janeczek, U. (2014). Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing relacji. Studia Ekonomiczne. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 182, 30–41.
Kozłowski, W. (2008). Cause-related marketing w badaniach naukowych w praktyce biznesowej. Marketing i Rynek, 6, 9–14.
Krzepicka, A.K., Tarapata, J. (2013). Strategia CSR, czyli tworzenie wspólnej wartości. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 288, 84–94.
Mączyńska, E. (2011). Miary finansów przedsiębiorstwa i ich adekwatność. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 172, 388–402.
Mirvis, P., Goggins, B. (2006). Stages of Corporate Citizenship. California Management Review, 48 (2), 104–126. (Crossref)
Porter, M.E., Kramer, M.R. (2011). Creating Shared Value. How to reinvent capitalism and unleash a wave of innovation and growth. Harvard Business Review, 89 (1–2), 62–77.
Rogoziński, K. (1998). Nowy marketing usług. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań.
Urbanowska-Sojkin, E., Weinert, A., (2016). Rozwój koncepcji CSV na kanwie krytyki społecznej odpowiedzialności biznesu. Przegląd Organizacji, 6, 31–36. (Crossref)
Visser, W. (2012). The Future of CSR: Towards Transformative CSR, or CSR 2.0. Kaleidoscope Futures Paper Series, 1, http://doi.org/10.2139/ssrn.2208101 (Crossref)
Witek-Crabb, A. (2016). Ewolucyjne modele CSR – przegląd koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 444, 541–558.
Żychlewicz, M. (2015). Społeczna odpowiedzialność biznesu jako strategia prowadzenia działalności polskich przedsiębiorstw. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 858. Współczesne Problemy Ekonomiczne, 11, 281–289. (Crossref)
Downloads
- Wojciech Grzegorczyk, MOTIVATION BEHIND THE FOREIGN EXPANSION OF ŁÓDŹ VOIVODESHIP COMPANIES , Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia: Vol. 18 No. 3 (2019)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.