Main Article Content
Article Details
Bielak, T., Filiciak, M., Ptaszek, G. (2011). Zmierzch telewizji? Przemiany medium. Antologia. Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa.
Bugajski, A. (2016). Całe Euro w Polsacie dla wybranych, którzy zapłacą. Znamy rozpiskę transmisji. Retrieved from https://www.przegladsportowy.pl/pilka-nozna/euro-2016/wszystkie-mecze-euro-2016-w-nowych-kanalach-polsatu/jtbeyg6 [accessed: 21.05.2018].
Dzierżyńska-Mielczarek, J. (2014). Rynek telewizyjny w Polsce. Studia Medioznawcze, 1, 105-106.
Hjarvard, S. (2008). The Mediatization of Society. A Theory of the Media as Agents of Social and Cultural Change. Nordicom Review, 2, 105-134. (Crossref)
Jaska, E., Werenowska, A. (2017). Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem w gospodarce opartej na wiedzy. Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
Jaskiernia, A. (2016). Od telewizji masowej do Netfliksa. Wydawnictwo Aspra, Warszawa.
Kopecka-Piech, K. (2013). Sport - od medialnego zapośredniczenia do mediatyzacji. [In:] R. Kossakowski (Ed.), Futbol i cała reszta. Sport w perspektywie nauk społecznych. Orbis Exterior, Pszczółki, 103-119.
Kosman, J. (2014). Kontent premium. Retrieved from https://marketing.org.pl/mwp/403-kontent-premium [accessed: 15.06.2018].
Küng, L. (2012). Strategie zarządzania na rynku mediów. Wolters Kluwer Polska, Warszawa.
Kurdupski, M. (2016). Udział telewizyjnej "wielkiej czwórki" w ciągu 10 lat spadł z 78 proc. do 41 proc. (raport). Retrieved from https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/udzial-telewizyjnej-wielkiej-czworki-w-ciagu-10-lat-spadl-z-78-proc-do-41-proc-raport [accessed: 16.06.2018].
Kurdupski, M. (2018). Krótszy czas oglądania telewizji w 2017 roku. Polsat i TVN liderami (raport). Retrieved from https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krotszyczas-ogladania-telewizji-w-2017-roku-polsat-i-tvn-liderami-raport [accessed: 03.01.2018].
Lemańska, M. (2016). Digital TV research: prawie 3 mln abonentów Vod w sieci w Polsce w 2021 r. Retrieved from https://www.kariera.pl/artykuly/digital-tv-research-prawie-3-mln-abonentow-vod-w-sieci-w-polsce-w-2021-r/ [accessed: 16.06.2018].
Nosal, P. (2010). Sprzęt do rywalizacji/rywalizacja sprzętu. Socjologiczne spojrzenie na autonomizację przedmiotów w sporcie. Homo Ludens, 1, 137-150.
Pallus, P. (2016). Euro 2016. Polsat zarabia więcej z reklam niż TVP, chociaż ma mniej widzów. Retrieved from https://businessinsider.com.pl/media/reklama/ktozarabia-wiecej-na-reklamach-przy-meczach-euro-2016/9qh5xqz [accessed: 14.05.2018].
Szewczyk, Ł. (2017). Cały sport w jednym dekoderze? Bój o telewizyjne prawa sportowe. Retrieved from https://media2.pl/media/141413-Caly-sport-w-jednym-dekoderze-Boj-o-telewizyjne-prawa-sportowe.html [accessed: 25.04.2018].
Telekabel.pl (2016). Kanały sportowe w Polsce. Gwiazdy czy nisze. Raport lipiec-sierpień 2016. Retrieved from www.telekabel.pl/wp-content/uploads/2016/10/sportwakacje.pdf [accessed: 19.05.2018].
Downloads
- Paweł Modrzyński, Robert Karaszewski, Alicja Reuben, PROCESS MANAGEMENT IN LOCAL GOVERNMENT SHARED SERVICES CENTRES – FROM AN INVENTORY OF SHARED SERVICE PROCESSES TO SLA DESIGNING , Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia: Vol. 17 No. 3 (2018)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Ewa Jaska, SUPPLY AND DEMAND IN THE PRESS MARKET IN POLAND , Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia: Vol. 15 No. 4 (2016)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.