Main Article Content
Article Details
Abdi, H., Williams, L.J. (2010). Principal component analysis. Wiley Interdisciplinary Reviews: Computational Statistics, 2, 4, 433-459. (Crossref)
Baruk, A. (2017). Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe. Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców. PWE, Warszawa.
Bettencourt, L.A., Lusch, R.F., Vargo, S.L. (2014). A service lens on value creation: marketing's role in achieving strategic advantage. California Management Review, 57, 1, 44-66. (Crossref)
Dąbrowska, A. (2018). Zachowania konsumentów na rynku żywnościowych produktów tradycyjnych i regionalnych. Wyzwania dla marketingu. Handel Wewnętrzny, 3, 106-117.
Fruchter, G.E., Sigue, S.P. (2005). Transactions vs. Relationships: What Should the Company Emphasize? Journal of Service Research, 8, 1, 18-36. (Crossref)
Fyrberg Yngfalk, A. (2013). It's not us, it's them! Rethinking value co-creation among multiple actors. Journal of Marketing Management, 29, 9(10), 1163-1181. (Crossref)
García, J.A.C., Del Valle Galindo, A., Suárez, R.M. (2018) The effect of online and offline experiential marketing on brand equity in the hotel sector. Spanish Journal of Marketing - ESIC, 22, 1, 22-41. (Crossref)
Jalinik, M. (2002). Zarządzanie gospodarstwem ekoagroturystycznym na obszarach przyrodniczo cennych. Zeszyty Naukowe Politechniki Białostockiej, Ekonomia i Zarządzanie, 14, 87-88.
Kotilainen, K., Saari, U.A. (2018). Policy Influence on Consumers' Evolution into Prosumers - Empirical Findings from an Exploratory Survey in Europe. Sustainability, 10, 1-22. (Crossref)
Łuszczyk, M. (2011). Kierunki rozwoju społeczno-gospodarczego obszarów przyrodniczo cennych. [In:] T. Poskrobko (Ed.), Zrównoważony rozwój obszarów przyrodniczo cennych, 1, 260-276.
Mazurek-Łopacińska, K. (2016). Megatrendy kulturowe w kontekście tworzenia produktów systemowych. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 261, 18-31.
Simonetti, L. (2012). The ideology of Slow Food. Journal of European Studies, 42, 2, 168-189. (Crossref)
Soliman, H.S. (2016). An Analytical Study of the Relationship between the Holistic Marketing and Overall Organizational Performance. International Journal of Business and Social Science, 7, 7, 42-56.
Walesiak, M. (1996). Metody analizy danych marketingowych. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Walesiak, M., Bąk, A. (1997). Wykorzystanie analizy czynnikowej w badaniach marketingowych. Badania Operacyjne i Decyzje, 1, 75-87.
Zalega, T. (2016). Nowe trendy konsumenckie jako przejaw innowacyjnych zachowań współczesnych konsumentów. Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, 46, 202-225. (Crossref)
Downloads
- Paweł Kaczmarczyk, STATISTICAL ANALYSIS OF DEMAND FOR TELECOMMUNICATIONS SERVICES FOR FORECASTING PURPOSES – STUDY OF THE IMPACT OF FACTORS NOT ARISING FROM THE CALENDAR , Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia: Vol. 18 No. 1 (2019)
You may also start an advanced similarity search for this article.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.